Kategoriler

Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik

Neden üye olmalıyım?

Migros Toptan Mobil'e üye olduğunuzda, üyelik bilgilerinizle Migros Toptan Mobil Uygulamasında düzenlenen tüm kampanya, indirim ve size özel avantajlardan faydalanabilirsiniz. Migros Toptan Mobil siparişinizi tamamlayabilmek için sizden istenen iletişim bilgileri, teslimat adresi, fatura adresi gibi bilgileri her defasında yeniden yazmak zorunda kalmazsınız. Migros Toptan Mobil uygulaması üzerinden daha önce oluşturduğunuz siparişlerinizi görebilirsiniz. Sık Aldığım ürünler listesi oluşturabilir, Migros Toptan Mobil duyuru listesine dahil olabilir, indirim ve kampanyaları takip edebilirsiniz.

Nasıl üye olabilirim?

Migros Toptan Mobil'e üye değilseniz, Yeni Üyelik menüsünden bilgilerinizi kaydederek üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Sonrasında açılan ekranda Üyelik Formunu doldurarak üyelik işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl güncelleyebilirim?

0850 200 40 00 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan yardım alabilirsiniz.

Migros Toptan Mobil üyeliğimi nasıl sonlandırabilirim?

Migros Toptan Mobil üyeliğinizi sonlandırmak için 0850 200 40 00 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımız aracılığıyla talebinizi iletebilirsiniz.

Sipariş

Siparişim nasıl toplanıyor ve hazırlanıyor?

Siparişiniz Migros Toptan Mobil ekibi tarafından, Migros Toptan Mobil hizmeti verdiğimiz Migros Cash&Carry mağazalarında toplanmakta ve sipariş ettiğiniz ürünlere göre, ürünler ayrı ayrı poşetlenerek hazırlanmaktadır.

Siparişim nerede toplanıyor ve hazırlanıyor?

Siparişiniz Migros Toptan Mobil ekibi tarafından, Migros Toptan Mobil hizmetini verdiğimiz Migros Cash&Carry mağazalarında toplanmaktadır.

Sipariş oluşturmak için minimum tutar nedir?

Migros Toptan Mobil minimum sipariş tutarı 2000 TL'dir.

Siparişimin teslimatı için teslimat/nakliye ücreti alıyor musunuz?

Siparişleriniz için alınacak hizmet bedeli aşağıdaki gibidir : 1000 TL - 1999.99 TL arası 5.90 TL (KDV Dahil) 2000 TL ve üzeri ücretsiz. SATICI, operasyonel olarak belirlediği ya da belirleyeceği uzak dağıtım bölgelerine, belirlediği ya da belirleyeceği minumum sipariş tutarları dahilinde teslimat yapma hakkını saklı tutar.

Neden Bölge Seçim ekranından teslimat bölgesi seçmem gerekiyor?

Migros Toptan Mobil'de online stok sistemi kullanıldığı için Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimle bulunduğunuz ya da siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren mağazanın stoklarına bağlanırsınız. Yapacağınız bu seçim size en kaliteli hizmeti vermemiz bakımından önem taşımaktadır. Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye göre yapmanız gerekmektedir.

Nasıl sipariş oluşturabilirim?

Migros Toptan Mobil'de kampanya ve fırsatlardan yararlanmak için siparişinizi oluşturmaya başlamadan önce üye girişi yapmanız gerekmektedir. Bölge seçim ekranından siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz il ve semti seçtikten sonra siparişinizi oluşturmaya başlayabilirsiniz. Ana sayfada yer alan reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün isim ya da markasını yazarak sipariş etmek istediğiniz ürünleri belirleyebilirsiniz.

Siparişimi nasıl tamamlayabilirim?

Ana sayfada yer alan reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün ismini ya da markasını yazarak sipariş etmek istediğiniz ürünleri belirleyebilirsiniz. Belirlediğiniz ürünleri sepetinize ekleyebilir, siparişinizi tamamlamaya geçmeden önce sepetim kısmından sepetinizde bulunan ürünleri görüntüleyebilirsiniz. Sepetim sayfasında, sepetinizdeki ürünleri silebilir, adet/kg. güncellemesi yapabilirsiniz. Siparişi tamamla butonuyla siparişinizi tamamlama işlemine başlayabilirsiniz. Teslimat adres bilgilerinizi girdikten sonra açılan ekranda tercih ettiğiniz teslimat gün ve saat aralığını seçebilirsiniz. Siparişlerinize alternatif ürün belirleyebilirsiniz. Ödeme ekranında ödeme seçenekleri arasından ödeme şeklinizi belirleyebilir, toplam sipariş tutarınızı, var ise indirimlerinizi ve ödeyeceğiniz tutarı görebilirsiniz. Mesafeli Satış Sözleşmesi'ni okuduğunuzu ve koşulları kabul ettiğinizi işaretleyerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Siparişimin onaylandığını nasıl anlarım?

Sipariş sonlandırma işleminizden sonra, oluşturduğunuz siparişiniz, siparişinizin hazırlanacağı mağazaya sipariş numaranız ve sipariş bilgilerinizle beraber ulaşmakta ve Migros Toptan Mobil ekibimiz tarafından ürünleriniz hazırlanarak, siparişiniz onaylanmaktadır. Siparişinizde bulunan ürünlerin adedi ve içeriğiyle ilgili bilgilendirme maili, kayıtlı mail adresinize yönlendirilecektir.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizdeki ürün/ürünleri iptal etmek için Migros Cash&Carry mağazamızdan yardım alabilirsiniz ya da 0850 200 40 00 Müşteri Hizmetleri ile görüşerek iptal talebinizi bize iletebilirsiniz.

Siparişimdeki ürün/ürünleri nasıl iade edebilirim?

Siparişinizdeki ürün/ürünleri iade etmek için Migros Cash&Carry mağazamızdan yardım alabilirsiniz ya da 0850 200 40 00 Müşteri Hizmetleri ile görüşerek iade/değişim talebinizi bize iletebilirsiniz.

Migros Toptan Mobil'de nasıl ürün arama yapabilirim?

Ana sayfada yer alan reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün isim ya da markasını yazarak sipariş vermek istediğiniz ürünleri belirleyebilirsiniz.

Arama yapmadan ya da kategoriler arasında dolaşmadan da sipariş oluşturabilir miyim?

Evet, Migros Toptan Mobil'in Sık Aldığım Ürünler seçeneğiyle de alışveriş yapabilirsiniz. Ana sayfada yer alan Hesabım menüsünden devam ederek Sık Aldığım ürünler başlığına ulaşabilirsiniz. Daha önce bu başlığa eklediğiniz ürünler var ise görüntüleyebilir ve yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. Sık Aldığım Ürünler listenizde bulunan ürünleri reyon bazında görüntüleyerek seçim yapabilir ve kolayca sepetinize ekleyerek yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

Online olarak sipariş edebildiğim ancak mağaza stoklarında tükendiği için teslim edilmeyen ürünlerle ilgili nasıl işlem yapılıyor?

Online olarak bitirilen siparişlerde kredi kartından provizyon alınarak, sipariş tutarına bloke konulmaktadır.Tedarik edilemeyen ürünler fatura edilmediği için bu ürünlerin bedeli sipariş tutarınızdan düşülerek finansallaştırma işlemi yapılmaktadır.

Sipariş verdiğim ürünlerin toplam tutarı ile tarafıma teslim edilen ürünlerin toplam tutarı arasında,fiyat farkı oluştu bu fiyat farkı neden kaynaklanmaktadır? Bu fiyat farkını ödeme yaptığım kartıma nasıl yansıtıyorsunuz?

Sipariş verdiğiniz ürünler içerisinde stoklarda bulunmayan ürünler yerine verilen alternatif ürün/ürünlerin fiyatları, kg.'lı/gramajlı ürünlerin gramaj farkları ve stokta kalmayan ürünler, fiyat farklılıklarına neden olmaktadır. Bu durumda tarafınıza teslim edilen ürünlerin toplam tutarı faturanıza yansıtılmaktadır. Online olarak bitirilen siparişlerde kredi kartından provizyon alınarak, sipariş tutarına bloke konulmaktadır.Tedarik edilemeyen ürünler fatura edilmediği için bu ürünlerin bedeli sipariş tutarınızdan düşülerek finansallaştırma işlemi yapılmaktadır.

Kampanyaları nasıl takip edebilirim, bir üründe kampanya olduğunu nasıl anlayabilirim?

Migros Toptan Mobil'de kampanyalı ürünler satırı sarı olarak işaretlenmiştir. Sarı ile işaretli ürünlerimiz kampanyalı ürünlerdir.

Katalog ürünlerini Migros Toptan Mobil'de nereden takip edebilirim?

Migros Toptan Katalog ürünlerini ana sayfada yer alan Katalog tabından kategori ve ürün bazında görüntüleyebilirsiniz.

Meyve, sebze, şarküteri, et ürünleri taze ürünler arasından mı seçiliyor?

Meyve, sebze, şarküteri, et ürünleri siparişinizin hazırlandığı mağazada mevcut olan ürünler içerisinden en taze ürünler seçilerek hazırlanmaktadır.

Meyve, sebze, şarküteri, et ürünlerinin teslimatını nasıl yapıyorsunuz?

Meyve, sebze ürünleri siparişinizin hazırlandığı mağazada mevcut olan ürünler içerisinden en taze ürünler seçilerek hazırlanmakta, şarküteri ve et ürünleri ise siparişinizde belirttiğiniz isteğinize göre ilgili reyon görevlisi tarafından hazırlanarak, sizlere teslimatı sağlanmaktadır.

Sipariş ettiğim ürünler mağazada hazırlanıp bana teslim edilene kadar Soğuk Zincir'in korunması amaçlı hangi önlemler alınmaktadır?

Siparişinizin hazırlandığı mağaza içerisinde toplanan Soğuk Zincir Ürünleri, Mobil Toptan araçlarına yüklenene kadar -16 derecedeki dondurucu dolaplarda muhafaza edilmekte, teslimatı frigofirik araçlarımız ile sağlanmaktadır.

Sepetimdeki ürünleri nasıl silebilir ya da mevcut sepetime nasıl yeni ürün ekleyebilirim?

Alışveriş sepetinize eklediğiniz ürünleri Sepet Detay sayfasında görüntüleyebilir, Ürünün üstüne gelerek sağa kaydırarak Sil butonu ile ürün/ürünleri sepetinizden çıkartabilir, miktarını arttırabilirsiniz. Sepetinizin altındaki Alışverişe Devam butonu ile sepetinize yeni ürünler ekleyerek alışverişinize devam edebilirsiniz.

Sepetimdeki ürünlerin miktarlarını nasıl güncelleyebilirim?

Alışveriş sepetinize eklediğiniz ürünleri Sepet Detay sayfasında görüntüleyebilir, ürünlerin yanındaki miktar kutucuğuna tıklayarak istediğiniz miktarı yazabilir, ya da kutucuğun yanındaki yukarı-aşağı ok işaretleri ile miktarı arttırabilir ya da azaltabilirsiniz. Sonrasında sepet altındaki Güncelle butonu ile değişikliklerinizi güncelleyebilirsiniz.

Tütün ürünleri ve alkollü içecekleri neden Migros Toptan Mobil'den sipariş veremiyorum?

25.02.2011 tarihli 27857 mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren 6111 sayılı Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması İle Sosyal Sigortalar Ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu Ve Diğer Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Hakkında Kanun 175 .maddesi ile; 3/1/2002 tarihli ve 4733 sayılı Tütün ve Alkol Piyasası Düzenleme Kurumu Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanunun 8 inci maddesinin beşinci fıkrasının (k) bendinde yapılan değişiklik nedeniyle ve 07.01.2011 tarihli ve 27808 sayili resmi gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren Tütün Mamulleri ve Alkollü İçkilerin Satışına ve Sunumuna İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik"in 11. Maddesinin 1. Fikrasi'na istinaden internetten alkol satışı yapılamamaktadır. İlgili Kanun ve Yönetmelik linkleri için tıklayınız. http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/02/20110225m1.htm http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/01/20110107.htm T.C. Tütün ve Alkol Düzenleme Kurumu'nun internet üzerinden tütün mamülü satışına ilişkin düzenlemesi gereği tütün mamülleri satışına son verilmiştir. T.C. Tütün Ve Alkol Piyasası Denetleme Kurumu'nun internet üzerinden tütün mamülü satışına ilişkin duyurusu aşağıdaki gibidir: "T.C. Tütün Ve Alkol Piyasasi Denetleme Kurumu'nun Internet Üzerinden Tütün Mamulü Satışına İlişkin Duyurusu: Bilindiği üzere 5727 sayılı Kanun ile değiştirilen 4207 sayılı Kanunun 3'üncü maddesinin Tütün ürünleri; yetkili satıcı olan yerlerin dışında otomatik makinelerle, telefon, televizyon ve internet gibi elektronik ortamlarla satılamaz ve satış amacıyla kargo yoluyla taşınamaz şeklinde düzenlenmiş bulunan onbirinci fıkrasında yer alan yetkili olan yerlerin dışında" ibaresi 5917 sayılı Kanunun 47'nci maddesinin 11'inci fıkrası ile madde metninden çıkarılmış ve metin Tütün ürünleri; otomatik makinelerle, telefon, televizyon ve internet gibi elektronik ortamlarla satılamaz ve satış amacıyla kargo yoluyla taşınamaz haline dönüşmüş bulunmaktadır. İlgili Kanun linkleri için tıklayınız. http://www.tapdk.gov.tr/mevzuat/4207_sayili_kanun.doc http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2009/07/20090710.htm http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2008/01/20080119.htm/20080119.htm

Teslimat

Siparişimi oluşturmadan önce neden teslimat bölgemi seçmeliyim?

Migros Toptan Mobil'de online stok sistemi kullanıldığı için Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimle bulunduğunuz ya da siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren mağazanın stoklarına bağlanırsınız. Yapacağınız bu seçim size en kaliteli hizmeti vermemiz bakımından önem taşımaktadır. Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye göre yapmanız gerekmektedir.

Teslimat bölgemi bulunduğum bölgeye göre mi yoksa siparişimin teslim edilmesini istediğim bölgeye göre mi seçmeliyim?

Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye göre yapmanız gerekmektedir.

Migros Toptan Mobil benim bulunduğum bölgeye teslimat yapıyor mu?

Migros Toptan Mobil'in hizmet verdiği il ve semtleri Bölge Seçim ekranından görebilirsiniz.

Siparişimi oluşturmaya başlamadan önce uygun olan teslimat gün ve saatlerini görebilir miyim?

Siparişinizi oluşturmaya başlamadan önce uygun olan teslimat gün ve saatlerini Migros Toptan Mobil ana sayfada yer alan Hesabım/Teslimat Zamanı menüsü altında görebilirsiniz.

Siparişimi, sipariş formunda belirtitiğim bilgilerden farklı olarak başka bir kişiye ya da adrese teslim ettirebilir miyim?

Siparişiniz, siparişinizi oluştururken teslimat adresi sayfasında giriş yaptığınız bilgilerde bulunan kişi ve/veya adrese teslim edilmektedir.

Teslimatım geciktiyse ne yapmam gerekiyor?

Siparişinizin teslimat durumu ile ilgili 0850 200 40 00 Müşteri Hizmetleri hattımızdan müşteri temsilcilerimiz aracılığı ile bilgi alabilirsiniz.

Teslim edilen siparişimde eksik ürün/ürünler oldugu takdirde nasıl bir işlem yapılmaktadır?

0850 200 40 00 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımız ile irtibata geçerek siparişinizdeki eksik ürün bilgisini paylaşmanız durumunda, eksik ürününüz en kısa sure içinde adresinize teslim edilmektedir.

Siparişim işyerimin kapısına kadar teslim oluyor mu?

Evet, Migros Toptan Mobil siparişleriniz, siparişinizde belirttiğiniz teslimat adresine Migros Toptan Mobil araçlarıyla, Migros Toptan Mobil görevlilerimiz tarafından teslim edilmektedir.

Dondurulmuş ürünlerin teslimatını nasıl yapıyorsunuz?

Siparişinizin hazırlandığı mağaza içerisinde toplanan Soğuk Zincir Ürünleri, Migros Toptan Mobil araçlarına yüklenene kadar -16 derecedeki dondurucu dolaplarda muhafaza edilmekte, teslimatı frigofirik araçlarımız ile sağlanmaktadır.

Ödeme

Migros Toptan Mobil'de hangi kartlarla ödeme yapabilirim?

Migros Toptan Mobil'de online ödeme sırasında, Bonus Card, Money Bonus, Maximum Kart, Worldcard ve Diğer Banka Kartları ile ödeme yapabilirsiniz.

3D Secure nedir?

İnternet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş bir sistemdir. Visa ve MasterCard'ın geliştirdiği bu "güvenli sanal alışveriş" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri sahtekarlıklara karşı güvence altına alınmıştır. Verified by Visa ve MasterCard SecureCode logoları bulunan sanal işyerlerinden yapılan online alışverişler Visa ve MasterCard güvencesi altındadır.

3D Secure Neden Güvenlidir?

3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Yetkisiz kişilerin kartlarını internet ortamında kullanması engellenmektedir.

3D Secure Nasıl İşler?

Kart sahibi, kartını internet bankacılığı kanalıyla bankasına kaydettirir. Kartına bağlı bir şifre ve bir güvenlik soru - cevabı tanımlar. Kart sahibi, sisteme uyumlu sanal işyerinde alışverişini yapar ve ödeme bölümüne geçer. Kart sahibinin karşısına, bankası tarafından, işlem şifresini ve kişisel güvenlik mesajını soran bir pop-up ekran açılır. Kart sahibi şifresini girerek işleme devam eder. Şifre, banka tarafından doğrulanınca işlem tamamlanır. 3D Secure Şifre Belirleme ve Kullanım Eğer daha önce 3D Secure şifresi almadıysanız alışveriş yapmak için Migros Toptan Mobil'e girdiğinizde 3D Secure şifrenizi oluşturmanız gerekmektedir. 3D Secure şifreniz yoksa, siparişinizi oluşturmaya başlayıp ödeme ekranına geldiğinizde kredi kartı bilgilerinizi girip Siparişi Bitir butonuna bastıktan sonra kart bilgilerinizin hemen altında 3D Secure bölümü açılmaktadır. Ekranınızda açılan 3D Secure bölümüne istenilen bilgileri girerek Aktive Et butonu yardımıyla şifre oluşturmanız gerekmektedir. Açılacak bir sonraki ekranda şifrenizi belirledikten sonra 3D Secure şifre belirleme işleminiz tamamlanmaktadır. Eğer 3D Secure şifreniz varsa, siparişinizi oluşturmaya başlayıp ödeme ekranına geldiğinizde kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra Siparişi Bitir butonuna bastığınızda ekranda 3D Secure şifre penceresi açılmaktadır. Şifrenizi ilgili bölüme girerek siparişinizi sonlandırabilmektesiniz.

Yabancı kredi kartları ile ödeme yapabilir miyim?

Uygulamamızda Yabancı Kredi Kartları ile ödeme yapılmamaktadır.

Sipariş iptalinde ne kadar zaman içinde para iadesi yapılmaktadır?

Sipariş tutarınız, siparişiniz onaylanana kadar banka tarafında açık provizyon olarak gözükmekte ve siparişinizin teslimatı ile satışa dönüşmektedir. Siparişinizin, tarafımızca onaylanmadan önce iptal edilmesi durumunda, açık provizyon tutarınız kartınızın bağlı olduğu banka tarafından üç veya beş iş günü içerisinde kartınızın limitine geri yansıtılmaktadır. Onaylanan ve faturası kesilen siparişlerin iptal edilmesi durumunda maksimum on iş günü içinde ödediğiniz tutar kartınıza iade edilecektir.

Teknik Konular

Cookie nedir?

Cookie (Çerez) bir web sitesinin sizi daha sonra tanıyabilmesi için gerekli ufak bir text dosyasıdır. Bu text dosyası size özel olup, sadece bu kodu tanımlayan web sunucusu tarafından okunabilir. Kesinlikle bir virüs değildir. Sizi zaman kaybından korur, kayıt olmuşsanız daha sonraki girişlerinizde vermiş olduğunuz cevapları otomatik olarak hatırlar.